Θέμα 1 Στρατηγικές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την βελτίωση της αυτοεκτίμησης αξιοποιώντας την γνωσιακή- συμπεριφορική προσέγγιση.

Η αυτοεκτίμηση είναι κρίσιμη στο να μας βοηθήσει να εκτιμήσουμε και να έχουμε μια θετική αντίληψη για τον εαυτό μας.

Σε αυτό το βίντεο στο YouTube θα μάθετε για τους 6 πυλώνες που μπορείτε να εφαρμόσετε στη ζωή σας για να χτίσετε την αυτοεκτίμησή σας:

1.Tην πρακτική του να ζούμε συνειδητά

2.Την πρακτική της αυτό-αποδοχής

3.Την πρακτική της ευθύνης του εαυτού

4.Την πρακτική της αυτοπεποίθησης

5.Την πρακτική του να ζούμε θέτοντας στόχους

6.Την πρακτική της προσωπικής ακεραιότητας

Η CBT – ή Γνωσιακή Συμπεριφορική Θεραπεία είναι μία θεραπεία που μέσω της συζήτησης βοηθά τα άτομα να επικεντρωθούν στο να αλλάξουν τον τρόπο που σκέφτονται και συμπεριφέρονται.

Υπάρχουν 3 διασυνδεδεμένα μέρη του τριγώνου της CBT που βοηθούν στο να σκεφτόμαστε και να συμπεριφερόμαστε διαφορετικά:

(1)Σκέψη: Οι σκέψεις μας επηρεάζουν τη συμπεριφορά και τα συναισθήματά μας. 

(2)Συμπεριφορά: Οι συμπεριφορές μας επηρεάζουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά μας.

(3)Συναισθήματα: Τα συναισθήματά μας επηρεάζουν τις σκέψεις και τη συμπεριφορά μας.

Μπορείτε να εντοπίσετε τη διαφορά στα δύο παρακάτω σενάρια:

  • Έχω πολλές προκλήσεις στη ζωή μου, αισθάνομαι αγχωμένος και αντιδρώ αρνητικά.
  • Έχω πολλές προκλήσεις στη ζωή μου, οπότε θα τις αποδεχθώ και θα κάνω κάτι για να τις διορθώσω